anything to say? :3

Tuesday, April 5, 2011

my first malay language post

and i'm gonna spend it reflecting something not good.

makin pikir makin nak marah.
tak pikir rase tercabar pulak.

kat ko aku nak cakap 2 perkataan je la.
k**** **o

aku tak kacau hidup ko dah la.
ko pehal nak menghanjeng aku pulak.

aku sebab malas nak gado2 la
aku buat bodo je

kalo dah benci tu buat la cara benci

takyah la nak ingat kat aku lagi
melainkan hal-hal keje


ko ingat aku batak sangat ke terhegeh-hegeh nak tegur ko?
sebab ni tugas aku jadi aku kene la ingatkan.


memang salah aku la hubungan kite tak baik
memang aku la yang jahat
dah tu?
perlu ke ko nak buat aku marah?
kalo nak bergurau pun, AKU? motif?
perlu ke aku nak berdendam ngan ko?
tak perlu pun

motif sangat aku letak bende ni kat blog
lantak la
kene la luahkan
penat aku simpan

so i guess that all
fuh~



2 more thought(s):

Amalina Sulaiman said...

patut la ko gile aje b4 ni...asek pendam aje rupenye....esok ak arap ko makin siuman dr hari2 sebelum ni....hohooh sabo2 xDD

Minty Mint said...

aye aye captain hahaha